شرایط بازگشت کالا

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان از محصولات خریداری شده همواره از اولویت های پارس الکترونیک بوده است و پارس الکترونیک در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. بدین منظور کلیه محصولات  خریداری شده توسط مشتریان از تاریخ خرید به مدت  3 روز شامل گارانتی تست و بازگشت میباشند.

استفاده از 3 روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟

  • برای  محصولات پارس الکترونیک 3 روز فرصت برای بازگشت درنظر گرفته است  اگر دستگاه ها باز نشده باشد. لازم به ذکر است استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که محصول در کارتن یا جعبه اصلی خود به پارس الکترونیک بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. در چنین مواردی 20 درصد مبلغ فاکتور در بازگشت وجه از مبلغ نهایی کسر خواهد شد.

نکات و تبصره ها :

  • اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به واحد پیگیری سفارشات پارس الکترونیک اطلاع داده شود.
  • اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا 7 روز‏، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد.
  • حق استرداد کالا طبق شرایط صرفا متعلق به مشتری یا همان مصرف‌کننده است ( سفارش یک کالا به تعداد، مغایر با هدف مصرف خریدار است و شامل حق استرداد نمی‌شود).
  • در صورت انصراف از خرید،هزینه ارسال کالا برای شرکت پارس الکترونیک به عهده مشتری خواهد بود.
  • در صورت انصراف از خرید،20 درصد مبلغ فاکتور در بازگشت وجه از مبلغ نهایی بابت هزینه های پستی‏،خدمات پشتیبانی و … کسر و باقیمانده به حساب بانکی مشتری واریز خواهد گردید .
  • مدت زمان بررسی و واریز مبلغ به حساب بانکی مشتریان 2 روز کاری پس از تکمیل فرم استرداد محصولات خواهد بود.